3ds Max Modeling for Games

3ds Max Modeling for Games
Nedávno jsem po necelém půlroce dokončil knihu od známého herního grafika Andrew Gahana, s názvem 3ds Max: Výukový průvodce tvorbou postav, vozidel, budov a prostředí (v originále 3ds Max Modeling for Games: Insider‘s Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling). A zde jsou výsledky společně s mým hodnocením této knihy…
Uznávám, výsledky jsou to velmi nedokonalé a se spoustou nedostatků a chyb, ale na druhou stranu - nikdo učený z nebe nespadl.

3ds Max Modeling for Games 3ds Max Modeling for Games 3ds Max Modeling for Games 3ds Max Modeling for Games

3ds Max Modeling for Games 3ds Max Modeling for Games 3ds Max Modeling for Games 3ds Max Modeling for Games

3ds Max Modeling for Games

Hodnocení knihy

Kniha zahrnuje základy modelování a texturování. Většina postupů je podrobně vysvětlena a doplněna screenshoty, přesto se občas stane, že se na nějakém problému člověk "zasekne". V tom případě pak pomůže všemocný internet a strýček Google. Jediné, co jsem čekal, že bude kniha obsahovat a co se v ní nakonec neobjevilo, jsou aspoň minimální základy rigování - to je také jediný nedostatek, který bych tomuto titulu vytknul.
Ačkoliv se kniha může zdát již trochu starší, 3ds Max se v zásadních prvcích ovládání příliš nemění, a tak 3ds Max: Modeling for Games zůstává aktuální i dnes a za současnou cenu 422 Kč v eshopu CPressu, se myslím jedná o dobrou koupi.



Diskuse:

Autor:
Titulek:
Text:
Kolikátý je dnes den v měsíci? (číslo):

Článek zatím nikdo nekomentoval, buďte první!

Ohlédnutí za Gamescom 2014 E3 2013 – Co mne nejvíce zaujalo Nexus 7 - praktické zkušenosti
Dark Lords sklicko.cz sklicko.cz top-hry.sk
TOPlist
Mass Effect 3